divendres, 2 de novembre del 2012

Butlletí Mentaludix Team n.1

Amb aquestes notes informatives, fem una descripció de les activitats que es van desenvolupant al llarg d'aquestes setmanes mentre dura la competició.

BUTLLETÍ MENTALUDIX TEAM N.1

El dimarts 30 d'octubre, ja s'ha fet la inscripció oficial de l'equip Mentaludix Team.
Estat de l'equip
Màquina dels somnis de Grego
Símbol de l'inici del nostre projecte
Ens cal recollir diners per patrocinar l'equip, ho farem entre alguns membres de l'equip i l'entrenadora.
Queda pendent el pagament des de la secretaria de l'institut la inscripció.
L'institut ja ens ha comprat el robot. Hem pogut veure totes les peces i els CD de programari del robot.
L'entrenadora ha demanat suport a l'ajuntament de Lloret de Mar i a Nova Ràdio Lloret per a la difusió del projecte.
La primera reunió oficial ha tingut lloc el dimecres 31 per fer la distribució inicial de totes les tasques que cal fer.
Es necessita:

  1. Deures d'informació
  2. Recollir diners per fer front a les despeses que enfrontarà l'equip.
  3. Disseny de vestuari corporatiu de l'equip
  4. Inici projecte didàctic.
  5. Inici pràctiques de robòtica.
  6. Incorporació del Senior de l'equip.
Els equips per a cada tasca i horaris inicials queden com figura a continuació:
  1. Deures d'informació. A tots els membres es demana que es descarreguen d'internet de la pàgina oficial de FIRST LEGO LEAGUE España: http://www.firstlegoleague.es/ . Entrar a FLL, i buscar a dintre de què és FLL, el link del repte, allà descarregarem:
    1. Manual de l’equip S'obre en una nova pestanyapdf ¡Nou!
    2. El repte Senior Solutions S'obre en una nova pestanyapdf
    3. Full de drets d’imatge S'obre en una nova pestanya - pdf
    4. Actualitzacions Competició de Robots S'obre en una nova pestanya (en anglès)
    5. Actualitzacions Projecte Científic S'obre en una nova pestanya (en anglès)
    6. Actualitzacions Jutges S'obre en una nova pestanya (en anglès)
    • Mirarem les instruccions, ens informarem amb detall de què va la competició, la taula ja ta tenim del curs passat i per tant, ja ho tenim avançat.
  2. L'equip de disseny, queda format per la Neus, Carla i Andrea. Entre les tres dissenyaran l'uniforme de l'equip. Cada una farà una proposta de disseny que exposaran el proper dimecres dia 7, al laboratori-1, a les 10:15 h. Entre les tres es triarà una, es votarà per l'equip i si cal es podran barrejar elements que es puguin haver creat.
  3. L'equip de patrocini, queda format per Manel, Angel, Miquel, Moha, Daria, Aida i Ayman. Aniran passant per diferents comerços de la població per demanar diners per la campanya d'aquest curs. Es presentaran identificant-se amb el carnet oficial de l'equip. Preguntaran als encarregats o propietaris dels comerços seleccionats si volen patrocinar l'equip. En tal cas que diguin les quantitats i que anotin el nom de l'empresa perquè puguem posar els patrocinadors en el dorsal de l'equip, de manera que quan competim, com que es veuran les esquenes, sortiran pels mitjans de comunicació. Aquesta informació la portaran al laboratori-1 el proper dimecres dia 7, al laboratori-1, a les 12:35 h.  A continuació, el secretari ens farà els rebuts per poder anar a recollir els diners als comerços.
    1. Equip 1: Manel, Àngel i Moha, aniran a preguntar a Folder, Caprabo, Welcome, Catalunya Caixa i d'altres per la zona de Fanals.
    2. Equip 2: Daria i Aida, aniran a preguntar Mercadona, Patricia, Xuxes Angels, La caseta i d'altres pel centre de la població de lloret.
    3. Equip 3: Miquel i Ayman, aniran a preguntar a Aitor Perruquer, Druny, Smöog i d'altres per la zona del Rocagrossa.
  4. Inici del projecte didàctic. El projecte didàctic començarà el proper dimecres dia 7. El projecte ha de començar per la identificació dels problemes més habituals que té la gent gran. L'equip estarà format per Manuel, Angel, Moha, Carla i Aida. Identificaran llocs d'estudi per fer el treball de camp. Elaboraran una enquesta-model per poder començar. S'ha de fer una llista de recursos de que disposa Lloret per a la gent gran, per això necessitarem parlar amb el regidor corresponent o fins i tot amb l'alcaldia de l'ajuntament de Lloret. Cal concertar dia i hora de visita.
  5. Inici de les classes de robòtica. Començaran el proper dilluns dia 5 de novembre. A les 4 de la tarda al Puntet, portaran tots els membres de l'equip els seus portàtils per poder implantar el programa de treball. S'identificarà el programa de treball i els entrenaments dels dilluns serà per provar els diferents programes. Es repartirà l'estudi de les missions. Conxi Peña, farà breus demostracions de programació Lego a les classes d'informàtica de 4t d'ESO. Francesc Juanola, també pot fer breus demostracions de programació LEGO per poder enfrontar les missions. Els membres de l'equip que iniciaran la robòtica seran Miquel, Ayman, Daria, Neus, Andrea, Rubén, David, Joan i Làzaro. Els entrenaments de robòtica seran els dilluns de 4 a 6 al Puntet de Lloret.
  6. Incorporació del Senior de l'equip. Neus Lara preguntarà al seu avi per ser membre Senior de l'equip. El proper dilluns 5 de novembre ho sabrem.

1 comentari:

  1. hola soc en mauel a les seguents boigues ja ens han donat diners o diuen que no:

    fcboiga
    freestyle
    beep
    sweet lloret
    la sala creus
    disc club
    koodak
    perfumeries montero
    interesports

    i pot ser que un amic meu que la seva mare te una empresa que es diu coworking potser aportara una cantitat

    ResponElimina